Jak otrzymać patronat?
- Wypełnij wniosek - druk dostępny w załącznikach.
- Złóż go minimum 30 dni przed datą realizacji wydarzenia w sekretariacie Starostwa Powiatowego przy ul. Złotnickiego 25 w Zduńskiej Woli.
Jakie wydarzenia mogą być objęte patronatem?
- promujące Powiat Zduńskowolski
- sprzyjające aktywności gospodarczej regionu
- rozwijające kulturę, sport i turystykę
- dotyczące działań prozdrowotnych
- integrujące lokalną społeczność
- ukierunkowane na ochronę środowiska
- wzmacniające sektor pozarządowy
- z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego
- działania pomocowe na rzecz osób niepełnosprawnych
- etyczne
Co oznacza przyznanie patronatu?
- zgodę na wykorzystanie w materiałach promujących wydarzenie herbu lub/i logotypu Powiatu Zduńskowolskiego
- konieczność przesłania krótkiej informacji i co najmniej jednego zdjęcia/plakatu/ilustracji o przedsięwzięciu przed- i po jego realizacji
- informację zapowiadającą imprezę objętą patronatem Starosty należy przesłać minimum 5 dni przed datą realizacji przedsięwzięcia, a informację podsumowującą imprezę wraz z ilustrującymi ją zdjęciami - maksymalnie do 3 dni po zakończeniu wydarzenia
- informacja o przyznaniu Patronatu Honorowego Starosty Zduńskowolskiego wraz z herbem/logotypem Powiatu Zduńskowolskiego musi zostać zamieszczona na stronach internetowych organizatora imprezy/wydarzenia oraz na plakatach, zaproszeniach i innych wydawnictwach związanych z imprezą/wydarzeniem
Masz pytania dotyczące patronatów Starosty? Skontaktuj się z nami, służymy Ci naszą pomocą:
- ul. Getta Żydowskiego 4a, 98-220 Zduńska Wola
- tel.: 43 672 15 50
- e-mail: promocja@powiatzdunskowolski.pl